19.5.11

nur kasih

NUR KASIH THE MOVIE KINI DI PAWAGAM BERHAMPIRAN ANDA

sekarang ni sibuk orang duk cerita pasal filem Nur Kasih kan???
aku pon tak ketinggalan walaupon aku x tengok lagi..

( bila la agaknya tiba masa untuk aku tengok ye? )

&
dari pengamatan aku,
i think this film by Khabir Bhatia will be a epic malay film for this year
InsyaALLAH...

yela, sekarang ni orang2 kita dah tak minat sangat nak tengok cerita cinta2 golongan muda tu..
bagi aku la, 
cerita Nur Kasih ni sesuai untuk ditonton 4 the whole family
pak imam pon yang selama ni tak berapa gemar nak tengok filem kat pawagam will sure takkan lepaskan 
peluang tengok kat cinema kan?
becoz jalan cerita dia berkisarkan keislaman, kekeluargaan, konflik, bagi pengajaran
& banyak lagila..
( tak terlist kat sini)

if korang nak taw lebih lanjut,
sila klik sini dan sini 

jangan lupa tonton taw ~

p/s : sangat suka jalan cerita dia yang bagi kita berfikir banyak kali 
bagi kita sedia tisu banyak2..
: )

3 comments:

  1. boleh gop..sbb cerita arab awok pon mcm nur kasih dh,,
    hahaha

    ReplyDelete
  2. tenks syg.. sy da visit ur blog.
    :)

    ReplyDelete

suka
tak suka